Forum  Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Regulamin 2008, propozycja Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Dasiek



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 121 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 13:58, 10 Lut 2008 Powrót do góry

1) Plan rajdu 1____________________________Plan rajdu 2

_________________________BK_______________________

________________________START_____________________

strefa serwisowa___________________________strefa serwisowa
wymiana pakietu/ dotankowanie

1 oes____________________________________1 oes

2 oes____________________________________2 oes

strefa serwisowa___________________________strefa serwisowa
wymiana pakietu/ dotankowanie ______________wymiana pak./dot.

3 oes____________________________________3 oes

4 oes____________________________________4 oes

5 oes____________________________________strefa serwisowa
________________________________________wymiana pak./dot.
strefa serwisowa
wymiana pakietu/ dotankowanie______________5 oes

6 oes ___________________________________6 oes

_____________________Meta_________________________

__________________Zakończenie______________________



2) Czasy

1 strefa serwisowa: 10 minut
2 strefa serwisowa: 15 minut
3 strefa serwisowa: 10 minut

Czas od wyjazdu ze strefy serwisowej do startu musi wynosić minimum 3 minuty.

Uruchomienie modelu jest dozwolone dopiero na minimum 1 minutę przed czasem startu na OES


3) OES

Na trasie może znajdować się tylko jeden model.

Jeździmy do pewnego punktu, nawrót i powrót tą samą trasą. Ten system pozwoli na zredukowanie liczby sędziów do minimum (1 na oes)
Sądzę, że nie warto biegać po oesie jak Czesi tylko będziemy stać w jednym miejscu (najlepiej) na podeście jak Bracia z Torunia.

Po wypadnięciu z trasy model powinien powrócić o własnych siłach na oes, jeżeli nie to dopiero po 10s zawodnik może podbiec i poprawić model (+ kara). Wyjątek stanowią kibice, którzy mogą poprawić model (nie mogą być to inni zawodnicy)

4) Wpisowe
Jeżeli chcemy otrzymywać puchary to musimy zrzucić się finansowo. Kwestie będą ustalane przed rajdem.

To tyle ode mnie (na razie) Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dasiek dnia Nie 18:42, 10 Lut 2008, w całości zmieniany 6 razy
Zobacz profil autora
Bobek
Moderator


Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 290 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chrzanów

PostWysłany: Nie 14:47, 10 Lut 2008 Powrót do góry

czemu w strefie serwisowej musi być wymiana pakietu?? Jak jest strefa serwisowa to kierowca robi z modelem co chce i niech każda strefa będzie po 15 min.

Jak model wypadnie to niech postara sie wrócić na tresę ale jak sie zawiesi np. na trawie to niech ktoś go wniesie z powrotem.

Wpisowe niech będzie na koszty rajdu (może coś do picia i do jedzenia sie będzie kupować bo cały dzień na rajdzie potrafi zmęczyć Very Happy albo na inne koszty) a jak coś będzie zostać z wpisowego to na koniec rajdu dla zwycięzcy klasyfikacji kupi sie coś np. nowe opony jakiś pakiet zależy od kasy jaką będzie. To bedzie bardziej przydatne niż jakiż puchar, no może jakiś dyplomik sie zrobi i każdy będzie dostawał.

Model między odcinkami może być niesiony przez właściciela (żeby nie było tak jak u los desperados ze model musi na kołach dojechać albo na oes albo do strefy serwisowej bo nie każdy ma jakiś duży pakiet ja mam np dwa pakiety 1600 i jeden 2100 i nie dałbym rady przejechać rajdu z dojazdami)

Rajd będzie sie dzielić na etapy po 4 oesy i po każdym etapie będzie strefa serwisowa.

PS: Dasiek zmień nazwe tematu, bo to na razie propozycja regulaminu sory ze sie czepiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
FrytzWRC
Administrator


Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 287 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bochnia

PostWysłany: Nie 15:26, 10 Lut 2008 Powrót do góry

Mi się to podoba:) To że tylko wymiana pakietu to pasuje, jeśli jakaś inna zmiana to może zgłosić do organizatora/sędziego.
A i żeby modele znajdowały się w Feme Park( czy jak to się pisze xD )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bobek
Moderator


Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 290 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chrzanów

PostWysłany: Pon 20:41, 11 Lut 2008 Powrót do góry

a co ma organizator do tego co dzieje sie zawodnikowi w aucie? czy w rajdach w skali 1:1 jak zawodnikowi pójdzie sie chlastać sprzęgło to musi sie pytać i prosić o zezwolenie organizatora na wymianę?
A co będzie jak zrobimy rajd w którym będą odcinki mieszane czyli np. 1 i 2 oes będzie na asfalcie a 3 i 4 będzie na szutrze? to będziesz cały rajd jechał na rally blockach albo na slickach, bo powiedzmy organizator nie zgodzi sie na wymianę?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
FrytzWRC
Administrator


Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 287 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bochnia

PostWysłany: Pon 20:45, 11 Lut 2008 Powrót do góry

Ale przecież chyba nie będziemy mieć jakiegoś sztabu sędziów xD
Organizator może być zarówno sędzią. Raczej w real rajdach nie ma mieszanych tras, chyba że Rajd Magurski, niektóre odcinki opony z kolcami na asfalcie xD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bobek
Moderator


Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 290 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chrzanów

PostWysłany: Pon 21:12, 11 Lut 2008 Powrót do góry

chodziło mi oto ze jako kierowcy sami wiemy co najlepsze dla naszego modelu i w strefie serwisowej robimy z modelem co chcemy ładujemy pakiet zmieniały koła albo co innego chcemy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dasiek



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 121 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 17:13, 12 Lut 2008 Powrót do góry

tez racja Very Happy
Jezeli chcieli bysmy bawic sie w prawdziwe rajdy to powinnismy miec procz strefy tankowania, strefe znakowania opon i specjalne naklejki na nie z nadrukiem Very Happy

P.S.

Jestem Komisarzem sportowym Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
FrytzWRC
Administrator


Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 287 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bochnia

PostWysłany: Wto 19:17, 12 Lut 2008 Powrót do góry

Eeee to rozmawiamy z profesjonalistą Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Darek Marczak



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 14 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 0:08, 13 Lut 2008 Powrót do góry

Bobek napisał:

Model między odcinkami może być niesiony przez właściciela (żeby nie było tak jak u los desperados ze model musi na kołach dojechać albo na oes albo do strefy serwisowej bo nie każdy ma jakiś duży pakiet ja mam np dwa pakiety 1600 i jeden 2100 i nie dałbym rady przejechać rajdu z dojazdami)



Na tym konkretnym rajdzie (Wolskim) musiałbyś jeden pakiet doładować bo rajd liczył ponad 4km! (z dojazdami), ale inne rajdy spokojnie można przejechać na 2100. Z resztą, nie wszystkie rundy tak wyglądały, Rajd Wolski był eksperymentem, zakończonym sukcesem, ale póki co, jeszcze robimy to po staremu (czyli 10-20m do kolejnego odcinka).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bobek
Moderator


Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 290 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chrzanów

PostWysłany: Śro 20:33, 13 Lut 2008 Powrót do góry

Darek Marczak napisał:
Bobek napisał:

Model między odcinkami może być niesiony przez właściciela (żeby nie było tak jak u los desperados ze model musi na kołach dojechać albo na oes albo do strefy serwisowej bo nie każdy ma jakiś duży pakiet ja mam np dwa pakiety 1600 i jeden 2100 i nie dałbym rady przejechać rajdu z dojazdami)



Na tym konkretnym rajdzie (Wolskim) musiałbyś jeden pakiet doładować bo rajd liczył ponad 4km! (z dojazdami), ale inne rajdy spokojnie można przejechać na 2100. Z resztą, nie wszystkie rundy tak wyglądały, Rajd Wolski był eksperymentem, zakończonym sukcesem, ale póki co, jeszcze robimy to po staremu (czyli 10-20m do kolejnego odcinka).


sory ze niedowierzanie ale nie chce mi sie za bardzo wierzyć że "inne" rajdy mógłbym spokojnie przejechać na 2100 ile taki jeden rajd u Was trwa jeden rajd tzn. jaki macie całkowity czas rajdu?? tak średnio około 10 min?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pablisito
Administrator


Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 334 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 23:26, 15 Lut 2008 Powrót do góry

Bobek napisał:

A co będzie jak zrobimy rajd w którym będą odcinki mieszane czyli np. 1 i 2 oes będzie na asfalcie a 3 i 4 będzie na szutrze? to będziesz cały rajd jechał na rally blockach albo na slickach, bo powiedzmy organizator nie zgodzi sie na wymianę?


Kilka lat temu w Rajdzie Warszawskim był super os po luźnej nawierzchni i organizator wprowadził zakaz stosowania opon szutrowych Smile Zawodnicy psioczyli ale org. powiedzieł NIE i koniec,bez dyskusji.
Właśnie dlatego,żeby były równe szanse aku mozna zmieniać tylko w strefie serwisowej,podobnie koła i inne elementy.Dojazdówki też powinnismy przejechać,a nie przespacerować z modelem w ręku Smile
Albo rajd albo spacer.
Z uruchamianiem silnika (Nitro WRC) to zrobiłbym większą dowolność Smile.uruchomić mozna wcześniej ale wyjazd do odcinka musi odbyć sie zgodnie z planem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Darek Marczak



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 14 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 2:30, 16 Lut 2008 Powrót do góry

Bobek napisał:
Darek Marczak napisał:
Bobek napisał:

Model między odcinkami może być niesiony przez właściciela (żeby nie było tak jak u los desperados ze model musi na kołach dojechać albo na oes albo do strefy serwisowej bo nie każdy ma jakiś duży pakiet ja mam np dwa pakiety 1600 i jeden 2100 i nie dałbym rady przejechać rajdu z dojazdami)



Na tym konkretnym rajdzie (Wolskim) musiałbyś jeden pakiet doładować bo rajd liczył ponad 4km! (z dojazdami), ale inne rajdy spokojnie można przejechać na 2100. Z resztą, nie wszystkie rundy tak wyglądały, Rajd Wolski był eksperymentem, zakończonym sukcesem, ale póki co, jeszcze robimy to po staremu (czyli 10-20m do kolejnego odcinka).


sory ze niedowierzanie ale nie chce mi sie za bardzo wierzyć że "inne" rajdy mógłbym spokojnie przejechać na 2100 ile taki jeden rajd u Was trwa jeden rajd tzn. jaki macie całkowity czas rajdu?? tak średnio około 10 min?


Coś koło tego. Sylwestrowy to 4oesy i 6min jazdy zwycięzcy i inne oscylowały koło 15min, oczywiście pierwszego na mecie. Jeśli pakiety są w dobrym stanie, naładowane a temperatura powietrza oscyluje powyżej 7 st. C, to są tacy, którzy cały rajd przejeżdżają na jednym pakicie o podobnej poj. jak Twój. Ja wymieniam na świerzy z czystego zboczenia, bo mogę, a co? Wink Dojazdówki, natomiast, to nawet na Wolskim, jedynie ułamek trasy rajdu, gdzie zużycie prądu jest na prawdę niewielkie (na dojazdówkach obowiązuje niska prędkość modelu narzucona regulaminem). Ponadto, dodaje realizmu. Na rajdzie o którym mowa, gościliśmy zawodnika z rajdów 1:1 i był zszokowany, poziomem organizacji i odwzorowania realiów. Myślał pewnie że idzie na pojeżdżawkę, a trafił w sam środek rajdu tyle że w skali 1:10.

Tak to wygląda u Nas. Generalna zasada jaką się kierujemy brzmi: dobrze się bawić w świetnym towarzystwie i zmierzać do redukcji na 1:10 naszego ukochanego sportu jakim są rajdy samochodowe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dasiek



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 121 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 14:43, 17 Lut 2008 Powrót do góry

Darek Marczak napisał:
Bobek napisał:
Darek Marczak napisał:
Bobek napisał:

Model między odcinkami może być niesiony przez właściciela (żeby nie było tak jak u los desperados ze model musi na kołach dojechać albo na oes albo do strefy serwisowej bo nie każdy ma jakiś duży pakiet ja mam np dwa pakiety 1600 i jeden 2100 i nie dałbym rady przejechać rajdu z dojazdami)



Na tym konkretnym rajdzie (Wolskim) musiałbyś jeden pakiet doładować bo rajd liczył ponad 4km! (z dojazdami), ale inne rajdy spokojnie można przejechać na 2100. Z resztą, nie wszystkie rundy tak wyglądały, Rajd Wolski był eksperymentem, zakończonym sukcesem, ale póki co, jeszcze robimy to po staremu (czyli 10-20m do kolejnego odcinka).


sory ze niedowierzanie ale nie chce mi sie za bardzo wierzyć że "inne" rajdy mógłbym spokojnie przejechać na 2100 ile taki jeden rajd u Was trwa jeden rajd tzn. jaki macie całkowity czas rajdu?? tak średnio około 10 min?


Coś koło tego. Sylwestrowy to 4oesy i 6min jazdy zwycięzcy i inne oscylowały koło 15min, oczywiście pierwszego na mecie. Jeśli pakiety są w dobrym stanie, naładowane a temperatura powietrza oscyluje powyżej 7 st. C, to są tacy, którzy cały rajd przejeżdżają na jednym pakicie o podobnej poj. jak Twój. Ja wymieniam na świerzy z czystego zboczenia, bo mogę, a co? Wink Dojazdówki, natomiast, to nawet na Wolskim, jedynie ułamek trasy rajdu, gdzie zużycie prądu jest na prawdę niewielkie (na dojazdówkach obowiązuje niska prędkość modelu narzucona regulaminem). Ponadto, dodaje realizmu. Na rajdzie o którym mowa, gościliśmy zawodnika z rajdów 1:1 i był zszokowany, poziomem organizacji i odwzorowania realiów. Myślał pewnie że idzie na pojeżdżawkę, a trafił w sam środek rajdu tyle że w skali 1:10.

Tak to wygląda u Nas. Generalna zasada jaką się kierujemy brzmi: dobrze się bawić w świetnym towarzystwie i zmierzać do redukcji na 1:10 naszego ukochanego sportu jakim są rajdy samochodowe.


Brawo!
Jestem pod wrażeniem i popieram Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Michał Kleszewski



Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 9:43, 27 Lut 2008 Powrót do góry

Witam kolegów z Krakowa i okolic.

Życzę szybkiego uruchomienia Waszych rajdów, z chęcią na któryś przyjadę (i pewnie nie tylko ja). W międzyczasie zapraszamy do nas na jedną z rund. Mamy już sporo doświadczeń (organizacyjnych, regulaminowych), które możecie popodgądać. Chętnie pomożemy Wam w rozkręceniu rajdowego cyrku 1:10 na południu Smile

A osobiście służę wszelką pomocą n/t regulaminów technicznych i zagadnień organizacyjnych

Pozwodzenia!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Evolter



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 19:15, 30 Mar 2008 Powrót do góry

Hey, po przeczytaniu Waszych postow i po dzisiejszym spotkaniu, chcialbym
dac pare propozycji (jak ja to widze porownujac do rajdow 1:1 - zeby bylo
bardziej realistycznie) - moze cos Wam sie spodoba Wink


Zaczne moze od programu rajdu:

1. Otwarcie Zapoznania z Trasa - Zapoznanie
2. Zamkniecie Zapoznania z Trasa - Zapoznanie
3. Badanie Kontrolne - BK-1
4. Otwarcie Parku Serwisowego - Serwis
5. Odcinek Specjalny - OS
6. Park Serwisowy - Serwis
7. Odcinek Specjalny - OS
8. Park Serwisowy - Serwis
9. META Rajdu - Rampa
10. Ostatnie Badanie Kontrolne - BK-2
11. Park Ferme - Park Ferme
12. Dodatkowe Badanie Kontrolne - BK Dodatkowe


Ad. 1-2
Jezdzimy po wytyczonej trasie (uczymy sie jej), otwierana i zamykana
o okreslonej godzinie - zakaz jezdzenia przed i po Zapoznaniu (OSy).
Podczas jej trwania wolno jezdzic czym sie chce (modelem bioracym
udzial w rajdzie albo nie - treningowka, czy innym wynalazkiem ;p to
dla osob, ktore chcialy by sie przejechac ale nie spelniaja wymagan).
Jest jeszcze cos takiego jak Odcinek Testowy ale w rajdach modeli nie
ma sensu robic osobno Zapozniania i Odcinka Testowego.

Ad. 3 i 10
BK-1 robione na poczatku dopuszcza lub wyklucza samochod zawodnika.
BK-2 robione w celu sprawdzenia, czy nikt nie robil zadnych niedozwolo-
nych przerobek miedzy OSami, oczywiscie i tak ktos moze majstrowac
miedzy BK-1 a 2, ale jezeli ktos zauwazy (zawodnik, kibic, sedzia itp.) to
zglasza sie taki przypadek i jesli to prawda zawodnik zostaje wykluczony
i placi kare pieniezna? ;p (mam na mysli niedozwolone przerobki)

Ad. 4, 6 i 8
Kazdy kto przejdzie BK nie moze juz majstrowac przy aucie po za Serwisem
o ile sytulacja tego nie wymaga (urwane kolo etc.). Otwierany o ustalonej
godzinie - mozna robic przy aucie przez okreslony czas, po jego uplywie
model musi opuscic Serwis (patrz Ad. 11) inaczej zostanie doliczona kara.
Ostatni Serwis w rajdach 1:1 sluzy po to aby umyc auto, zmienic opony
i np. naprawa jesli jest zepsute ale bylo w stanie dojechac do Serwisu).

Ad. 5 i 7
Ilosc petli (wszystkie OSy i ich ilosc miedzy Serwisami - z nimi wlacznie) do
ustalenia - moja propozycje znajdziecie nizej.

Ad. 9
Meta rajdu, czyli nieoficjalne wyniki (patrz Ad. 11 i 12) i przejazd przez
Rampe o ile takowa bedzie.

Ad. 11 i 12
Park Ferme uzywa sie podczas rajdow kilku dniowych (po calym dniu rajdowki
parkuje sie w nim i sa zamykane do dnia nastepnego), oraz na zakonczenie
(po BK-2 auto stoja w Parku Ferme i czekaja na calkowite zakonczenie rajdu
- w tym czasie mozna skladac protesty, np. jak uwazamy, iz ktorys z zawo-
dnikow oszukiwal, w takim wypadku auto trafia na Dodatkowe BK).
Poniewaz rajdy modeli RC nie trwaja kilka dni Park Ferme mozna uzywac
w innym celu - mozna wciaz skladac wtedy protesty, chociaz sadze, ze jak
juz ktos cos zauwazy jakies oszustwo itp. to raczej zglosi to od razu, za to
swietnie nadawalby sie do parkowania modeli oczekujacych na swoja kolej
do OSu, a ktore juz opuscily Serwis.
BTW to po nim oglasza sie oficjalne wyniki i robione sa Konferencje Prasowe
ze Zwyciezcami.


Co do samych Petli to moja propozycja jest nastepujaca:

Zaleznie od mozliwosci organizowanego rajdu powinny byc minimum 2 OSy.
Kazdy z nich jedziemy od pkt. A do pkt. B - nie robimy kolek. Dlatego dwa
minimum.
Moga byc 2-3 petle lub wiecej - zalezy od ilosci OSow i ewentualnie od checi
zawodnikow jazdy kilka razy po tym samym. Jezeli miejsca starczy tylko na
2 to mozna zrobic 3 petle - pierwsza OS nr 1 i 2, druga petla OS nr 1 i 2 ale
w druga strone, trzecia petla tak jak pierwsza OS nr 1 i 2.


Dojazdowki:

Model mozna dotykac rekami (pisze narazie tak ogolnikowo z tymi rekami)
tylko na Serwisie (ogolnie - majstrowanie i inne) i Parku Ferme (czynnosci
nie zwiazane z serwisowaniem, czyli wlaczanie, wylaczanie, itp.) - czyli nie
wolno nosic modelu - sam musi przemieszczcac sie miedzy odcinkami i do
Parkow itp. - moga pomagac samochody innych zawodnikow i samochody
nie biorace udzialu w rajdzie tylko zadnych rak! Chyba, ze model nie jest
w stanie jechac (Wazne - wtedy naprawiamy samochod w tym miejscu gdzie
stoi tak aby byl w stanie dojechac na Serwis - jezeli zepsul sie na odcinku
to mozna go przeniesc gdzies na bok ale nie do serwisu - 0 litosci ^^).
Mozna oczywiscie uzywac lawet i innych wynalazkow.


Serwis:

W Parku Serwisowym nalezy sie rozlozyc najpozniej przed zakonczeniem
BK-1, ale nie wolno w nim robic z autem przed oficjalnym otwarciem.
Wszystkie narzedzia musza byc w Park Serwisowym - mozna je nosic przy
sobie ale nie wolno ich uzywac - dopuszcza sie ich uzycie w krytycznych
sytulacjach ale model musi lezec po za Parkiem, a my robimy spacerek od
modelu do Serwisu i z powrotem - tylko tak mozna uzywac narzedzi, i tyczy
sie to sytulacji jezeli juz rozlozylismy Serwis, i nie bylismy na BK-1, oraz
kiedy model nie jest sam w stanie dojechac do Serwisu podczas rajdu.


Majstrowanie podczas biegu:

Po za Serwisem procz wydarzen (uszkodzen) losowych wolno tylko przepro-
wadzac drobne regulacje takie jak np. regulacja drazkow skretnych, silnikow
spalinowych i innych, ktore beda uwazane za dozwolone, niezbedne.



Sa to w 100% moje wypociny na podstawie zasad obowiazujacych w rajdach
RSMP i PZM, oraz mojej wyobrazni ^^ nie wiem czy napisalem o wszystkim
co chcialem napisac ale nie mam wiecej czasu - czekam na Wasze opinie.

P.S. o niektorych rzeczach celowo nie pisaslem - takich jak lista zgloszen,
czy grill rajdowy Wink bo to sa sprawy, ktore ustalic musza Wszyscy.


Zapomnialem napisac apropo 2 spraw:

-jak dla mnie za skrocenie drogi/przejechanie po jakims znaczniku powinno
byc karane karnymi sekundami, bez przymusu powrotu do miejsca przewi-
nienia, a w wypadkach ewidetnie duzych lub specjalnych odpowiednio duze
(wieksze) kary

-poprawianie aut (np. jak sie zawiesza na jakiejs przeszkodzie) jest to rzecz
ktora trzeba dokladniej omowic - pomysl z poprawianiem wylacznie przez
wlasciciela i kibicow wydaje sie fajny (realistyczny) jednak wiadomo jak
to z kibicami, nie zawsze zareaguja od razu o ile w ogole, wiec zeby bylo
bardziej fer powinien poprawiac wylacznie wlasciciel albo ustalic miejsca,
na ktorych 'ktos' zawsze bedzie stacjonowal Smile i poprawial model tak jak
wyglada to w wyscigach modeli RC
Biegajacemu wlascicielowi troche ruchu nie zaszkodzi, a moze i nauczy
sie jezdzic wolniej i zacznie trenowac nad technika, zeby wciaz nie latac
za swoim modelem ^^

I co do organizacji - nie mam odpowiedniego modelu, ale moge robic za
przecieraka (zerowki, szachownice) Very Happy albo pomoc w organizacji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)