Autor |
Wiadomość |
Dasiek
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Śro 21:08, 19 Mar 2008 |
|
Puzzel--> ekstra!!!
Nie dały Ci te oslony zbyt duzo wagi ??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Puzzel
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krk / MS-AGH
|
Wysłany:
Pią 13:28, 21 Mar 2008 |
|
Dużo wagi chyba nie dodało bo to tylko trochę tektury na nadkola + folia na chlapacze...
A stoi wysoko bo karoserię jeden "ząbek" wyżej zapiąłem prześwit się nie zmienił... 18mm
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bobek
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chrzanów
|
Wysłany:
Pią 14:02, 21 Mar 2008 |
|
A nadkola masz przypięte do karoserii do modelu czy gdzie jak coś to wstaw fotki bo moje innebody zaczyna mnie zawodzić i poszukuje jakiegoś pomysłu co zrobić.... i czy te twoje nadkola dużo zatrzymują coś sie przedostaje do środka?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Puzzel
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krk / MS-AGH
|
Wysłany:
Pią 20:44, 21 Mar 2008 |
|
nadkola mają zrobione zakładki i są przyklejone na dwustronną taśmę + wzmocnione powertape'm... to na razie taka prowizorka żeby sprawdzić czy będzie działać. Docelowo nadkole chcę zrobić z leksanu i przykleić na jakiś dobry klej.
Nie testowałem ile brudu zatrzyma bo skończyłem robić i wyjechałem na święta do domu. Model został w akademiku. Ale powinno zatrzymać wiele bo jest na tyle szerokie że przy pełnym skręcie brud będzie wyrzucać prosto na nadkole, a nie do środka karoserii. To rozwiązanie powinno się sprawdzić bo nie blokuje układu kierowniczego i nie zatrzymuje chłodzenia... Testy za tydzień - około czwartku...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pablisito
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Pią 21:37, 21 Mar 2008 |
|
Robiłem coś podobnego kiedyś i działało.
Niestety też było na taśmie dwustronnej i nadmiar wilgoci i syfu spowodował,że odpadło.Z klejem ostrożnie bo jak zacznie odpadać to pociagnie za sobą farbę.Podobnie miałem z żywicą.
Ogólnie patent jest dobry ale nie ma jak solidne innerbody.Wagi wiele nie doda,a już napewno będzie lżejsze niż kamyczki które spod kół nawpadają
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pablisito dnia Pią 21:38, 21 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Puzzel
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krk / MS-AGH
|
Wysłany:
Sob 10:59, 22 Mar 2008 |
|
mi tu najbardziej chodziło o bajer z chlapaczami
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Puzzel
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krk / MS-AGH
|
Wysłany:
Pon 19:53, 07 Kwi 2008 |
|
Sprzęt od Pablisita na pokładzie :]
czyli:
regiel - Graupner Speed Profi 40R
silnik - GM Purple Tiger 14x2
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
regiel i odbiornik osłonięte przed syfem:
[link widoczny dla zalogowanych]
cos na silnik by sie jeszcze przydalo.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wojtaszek
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Libiąż
|
Wysłany:
Wto 7:31, 08 Kwi 2008 |
|
Fajnie to wygląda Ciekawe jakie prędkości będziesz uzyskiwał na tym silniku
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pablisito
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Wto 11:41, 08 Kwi 2008 |
|
Puzzel napisał: |
cos na silnik by sie jeszcze przydalo. |
Odradzam.Lepiej założyć radiator niż osłaniać go przed syfem/wodą.Silnikowi aż tak nie przeszkadza wilgoś czy syf.Lepiej dla niego,żeby sie nie grzał zabardzo.
Przełozenia jakie dałeś?
Pamiętaj,że przy dobrym pakiecie on moze osiągnąś około 30000 rpm
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Puzzel
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krk / MS-AGH
|
Wysłany:
Wto 12:09, 08 Kwi 2008 |
|
no to na silnik będzie tylko radiator z wentylatorem... Zabezpieczenie ogólne i tak jest spore bo nadkole z wanienką łączy gąbka... nie powinno nic przepuścić. Na suche rajdy da radę, nawet szuter.
Przełożenie 6.56... atak 23, odbiór 58
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
zbuffer
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Wto 12:45, 08 Kwi 2008 |
|
I Ty chciałeś go przykrywać czymś przy takim przełożeniu i 14 zwojach?! moim zdaniem poszedł by siwy dym
Tak w ogóle czemu takie małe przełożenie dałeś? do rally to chyba średnio ale ja się nie znam ;P Czym mniej zwojów tym mniejszy moment silnik wytwarza więc raczej nie możesz tak strasznie go obciążać....tak mi się wydaje....popłynie straszny prąd chyba? ale niech Pablisito się wypowie ;]
Tak przy okazji może się przyda:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zbuffer dnia Wto 12:56, 08 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Puzzel
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krk / MS-AGH
|
Wysłany:
Wto 13:02, 08 Kwi 2008 |
|
wiem ze nie za dobre, ale 23 to aktualnie mój najmniejszy atak ;|
muszę zamówić coś.
a strona bardzo przydatna ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Puzzel
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krk / MS-AGH
|
Wysłany:
Wto 13:19, 08 Kwi 2008 |
|
a orientuje się ktoś jaki trzeba odbiór do ataku 16,17T?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Puzzel
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krk / MS-AGH
|
Wysłany:
Wto 13:26, 08 Kwi 2008 |
|
dobra, poczytałem trochę o zębatkach ;] już wiem że to był idiotyczny pomysł
możecie mnie wieszać
ale udało mi się wygrzebać atak 22 i odbiór 61... to już trochę lepiej
a teraz jakie przełożenie dla tego silnika do rally? do dtm niby zalecane 7,5... nam większe potrzebne czy tyle wystarczy?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bobek
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chrzanów
|
Wysłany:
Wto 13:28, 08 Kwi 2008 |
|
do tt niepodejdą ci mniejsze zębatki niz 19 i 61 chyba ze będziesz miał jakies inne mocowanie silnika
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|