Forum  Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Puzzelowe TT-01 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Dasiek



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 121 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 21:08, 19 Mar 2008 Powrót do góry

Puzzel--> ekstra!!!
Nie dały Ci te oslony zbyt duzo wagi ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Puzzel



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 399 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krk / MS-AGH

PostWysłany: Pią 13:28, 21 Mar 2008 Powrót do góry

Dużo wagi chyba nie dodało bo to tylko trochę tektury na nadkola + folia na chlapacze...

A stoi wysoko bo karoserię jeden "ząbek" wyżej zapiąłem Smile prześwit się nie zmienił... 18mm


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bobek
Moderator


Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 290 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chrzanów

PostWysłany: Pią 14:02, 21 Mar 2008 Powrót do góry

A nadkola masz przypięte do karoserii do modelu czy gdzie jak coś to wstaw fotki bo moje innebody zaczyna mnie zawodzić i poszukuje jakiegoś pomysłu co zrobić.... i czy te twoje nadkola dużo zatrzymują coś sie przedostaje do środka?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Puzzel



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 399 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krk / MS-AGH

PostWysłany: Pią 20:44, 21 Mar 2008 Powrót do góry

nadkola mają zrobione zakładki i są przyklejone na dwustronną taśmę + wzmocnione powertape'm... to na razie taka prowizorka żeby sprawdzić czy będzie działać. Docelowo nadkole chcę zrobić z leksanu i przykleić na jakiś dobry klej.

Nie testowałem ile brudu zatrzyma bo skończyłem robić i wyjechałem na święta do domu. Model został w akademiku. Ale powinno zatrzymać wiele bo jest na tyle szerokie że przy pełnym skręcie brud będzie wyrzucać prosto na nadkole, a nie do środka karoserii. To rozwiązanie powinno się sprawdzić bo nie blokuje układu kierowniczego i nie zatrzymuje chłodzenia... Testy za tydzień - około czwartku...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pablisito
Administrator


Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 334 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 21:37, 21 Mar 2008 Powrót do góry

Robiłem coś podobnego kiedyś i działało.
Niestety też było na taśmie dwustronnej i nadmiar wilgoci i syfu spowodował,że odpadło.Z klejem ostrożnie bo jak zacznie odpadać to pociagnie za sobą farbę.Podobnie miałem z żywicą.
Ogólnie patent jest dobry ale nie ma jak solidne innerbody.Wagi wiele nie doda,a już napewno będzie lżejsze niż kamyczki które spod kół nawpadają Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pablisito dnia Pią 21:38, 21 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Puzzel



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 399 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krk / MS-AGH

PostWysłany: Sob 10:59, 22 Mar 2008 Powrót do góry

mi tu najbardziej chodziło o bajer z chlapaczami Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Puzzel



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 399 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krk / MS-AGH

PostWysłany: Pon 19:53, 07 Kwi 2008 Powrót do góry

Sprzęt od Pablisita na pokładzie :]

czyli:

regiel - Graupner Speed Profi 40R
silnik - GM Purple Tiger 14x2

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

regiel i odbiornik osłonięte przed syfem:

[link widoczny dla zalogowanych]

cos na silnik by sie jeszcze przydalo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wojtaszek



Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 114 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Libiąż

PostWysłany: Wto 7:31, 08 Kwi 2008 Powrót do góry

Fajnie to wygląda Very Happy Ciekawe jakie prędkości będziesz uzyskiwał na tym silniku Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pablisito
Administrator


Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 334 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 11:41, 08 Kwi 2008 Powrót do góry

Puzzel napisał:


cos na silnik by sie jeszcze przydalo.


Odradzam.Lepiej założyć radiator niż osłaniać go przed syfem/wodą.Silnikowi aż tak nie przeszkadza wilgoś czy syf.Lepiej dla niego,żeby sie nie grzał zabardzo.
Przełozenia jakie dałeś?
Pamiętaj,że przy dobrym pakiecie on moze osiągnąś około 30000 rpm


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Puzzel



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 399 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krk / MS-AGH

PostWysłany: Wto 12:09, 08 Kwi 2008 Powrót do góry

no to na silnik będzie tylko radiator z wentylatorem... Zabezpieczenie ogólne i tak jest spore bo nadkole z wanienką łączy gąbka... nie powinno nic przepuścić. Na suche rajdy da radę, nawet szuter.

Przełożenie 6.56... atak 23, odbiór 58


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zbuffer



Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 12:45, 08 Kwi 2008 Powrót do góry

I Ty chciałeś go przykrywać czymś przy takim przełożeniu i 14 zwojach?! moim zdaniem poszedł by siwy dym Very Happy
Tak w ogóle czemu takie małe przełożenie dałeś? do rally to chyba średnio ale ja się nie znam ;P Czym mniej zwojów tym mniejszy moment silnik wytwarza więc raczej nie możesz tak strasznie go obciążać....tak mi się wydaje....popłynie straszny prąd chyba? ale niech Pablisito się wypowie ;]

Tak przy okazji może się przyda:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbuffer dnia Wto 12:56, 08 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Puzzel



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 399 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krk / MS-AGH

PostWysłany: Wto 13:02, 08 Kwi 2008 Powrót do góry

wiem ze nie za dobre, ale 23 to aktualnie mój najmniejszy atak ;|

muszę zamówić coś.

a strona bardzo przydatna ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Puzzel



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 399 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krk / MS-AGH

PostWysłany: Wto 13:19, 08 Kwi 2008 Powrót do góry

a orientuje się ktoś jaki trzeba odbiór do ataku 16,17T?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Puzzel



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 399 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krk / MS-AGH

PostWysłany: Wto 13:26, 08 Kwi 2008 Powrót do góry

dobra, poczytałem trochę o zębatkach ;] już wiem że to był idiotyczny pomysł Razz

możecie mnie wieszać Razz


ale udało mi się wygrzebać atak 22 i odbiór 61... to już trochę lepiej

a teraz jakie przełożenie dla tego silnika do rally? do dtm niby zalecane 7,5... nam większe potrzebne czy tyle wystarczy?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bobek
Moderator


Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 290 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chrzanów

PostWysłany: Wto 13:28, 08 Kwi 2008 Powrót do góry

do tt niepodejdą ci mniejsze zębatki niz 19 i 61 chyba ze będziesz miał jakies inne mocowanie silnika


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)