Autor |
Wiadomość |
Dasiek
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Nie 22:56, 02 Mar 2008 |
![Powrót do góry Powrót do góry](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/icon_up.gif) |
Witajcie.
Czas zaprezentowac Wam pierwsza ewolucje mojego modelu projekt N1
Wiecej: [link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
![Zobacz profil autora Zobacz profil autora](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/lang_polish/icon_profile.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Puzzel
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krk / MS-AGH
|
Wysłany:
Pon 1:23, 03 Mar 2008 |
![Powrót do góry Powrót do góry](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/icon_up.gif) |
projekt konkretny
prawdopodobnie jak go w końcu zobaczę to będę robił wszystko żeby go mieć Już chcę... ale na tyle mam rozsądku w wydawaniu $$ że poczekam do końca wakacji :]
chętnie zobaczę jak to jeździ zakopane w błocie po dach
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
![Zobacz profil autora Zobacz profil autora](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/lang_polish/icon_profile.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/spacer.gif) |
Bobek
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chrzanów
|
Wysłany:
Pon 9:52, 03 Mar 2008 |
![Powrót do góry Powrót do góry](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/icon_up.gif) |
Ja też chętnie zobacze tego rajdowego potwora w akcji
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
![Zobacz profil autora Zobacz profil autora](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/lang_polish/icon_profile.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/spacer.gif) |
FrytzWRC
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bochnia
|
Wysłany:
Pon 14:52, 03 Mar 2008 |
![Powrót do góry Powrót do góry](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/icon_up.gif) |
Fajowy Ile wyszedł narazie koszt modelu jeśli można wiedzieć ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
![Zobacz profil autora Zobacz profil autora](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/lang_polish/icon_profile.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/spacer.gif) |
Pablisito
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Pon 20:51, 03 Mar 2008 |
![Powrót do góry Powrót do góry](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/icon_up.gif) |
Tu jest zestaw rtr: [link widoczny dla zalogowanych]
Model jak na spaline niedrogi.Nie licząc pracy i kosztów poniesionych przy modernizacji
Dasiek jeszcze II bieg na dłuższe proste,regulacja kąta pochylenia kół i zbieżności,przydałby się filtr z mozliwością zabezpieczenia go przed zachlapaniem ale mysle,że kolejne evolucje i to przewidują.
Czekamy na dalsze szczegóły i postępy w pracach tunerskich
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pablisito dnia Pon 20:58, 03 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
![Zobacz profil autora Zobacz profil autora](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/lang_polish/icon_profile.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/spacer.gif) |
Dasiek
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Pon 22:25, 03 Mar 2008 |
![Powrót do góry Powrót do góry](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/icon_up.gif) |
koszty sa znikome, poniewaz pakiet 6 V i serwa po 12 kg mialem. Niestety podczas docierki padlo mi serwo ko propo 13 kg 0,1 predkosci...
Na skrecie mam teraz 10 kg 0,2 s a na gazie 7 kg, wszystko mialem po traggusie.
Koszty tuningu nie sa duze, poniewaz wszystko robie we wlasnym zakresie. Drazki w N2 rowniez sa z traggusa
Co do dwu biegowej skrzyni: musze to przemyslec, watpie zebym zakupil ta konwersje, dlaczego? o tym niedlugo
Co do drazkow: tu tez duzo sie zastanawialem i narazie je odpuszczam poniewaz rajdy maja to do siebie, ze kazdy zakret jest inny (chyba, ze przejezdzamy drugi raz ten sam). Drazki i wszelkie tego typu ustawienia sa przydatne na torze, gdzie mamy kilka zakretow i musimy do nich dostosowac caly model. W rajdach jest inaczej i narazie uwazam ze wszelkie tego typu ustawienia to zbedny bajer.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
![Zobacz profil autora Zobacz profil autora](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/lang_polish/icon_profile.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/spacer.gif) |
Pablisito
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Pon 23:57, 03 Mar 2008 |
![Powrót do góry Powrót do góry](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/icon_up.gif) |
Dasiek napisał: |
Co do dwu biegowej skrzyni: musze to przemyslec, watpie zebym zakupil ta konwersje, dlaczego? o tym niedlugo
Co do drazkow: tu tez duzo sie zastanawialem i narazie je odpuszczam poniewaz rajdy maja to do siebie, ze kazdy zakret jest inny (chyba, ze przejezdzamy drugi raz ten sam). Drazki i wszelkie tego typu ustawienia sa przydatne na torze, gdzie mamy kilka zakretow i musimy do nich dostosowac caly model. W rajdach jest inaczej i narazie uwazam ze wszelkie tego typu ustawienia to zbedny bajer. |
Najważniejsze żeby modelem dobrze się jeździło,a bajery dla tych co je lubią
Osobiście uważam,że zbieżność/rozbieżność ma duże znaczenie dla prwadzenia się modelu w zakrętach,na prostej,po szutrze i po asfalcie.Kąty pochylenia też są dla mnie istotne,szczególnie na nawierzchniach stałych.Można zyskać sporo przyczepności lub sporo stracić.Myśle,że to temat "rzeka".W końcu sposobów na ustawienie auta tyle,ilu kierowców do ich prowadzenia .Każdy ustawia swój wóz pod siebie i tego się trzymajmy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
![Zobacz profil autora Zobacz profil autora](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/lang_polish/icon_profile.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/spacer.gif) |
Dasiek
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Wto 14:46, 04 Mar 2008 |
![Powrót do góry Powrót do góry](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/icon_up.gif) |
Pablisito napisał: |
Dasiek napisał: |
Co do dwu biegowej skrzyni: musze to przemyslec, watpie zebym zakupil ta konwersje, dlaczego? o tym niedlugo
Co do drazkow: tu tez duzo sie zastanawialem i narazie je odpuszczam poniewaz rajdy maja to do siebie, ze kazdy zakret jest inny (chyba, ze przejezdzamy drugi raz ten sam). Drazki i wszelkie tego typu ustawienia sa przydatne na torze, gdzie mamy kilka zakretow i musimy do nich dostosowac caly model. W rajdach jest inaczej i narazie uwazam ze wszelkie tego typu ustawienia to zbedny bajer. |
Najważniejsze żeby modelem dobrze się jeździło,a bajery dla tych co je lubią
Osobiście uważam,że zbieżność/rozbieżność ma duże znaczenie dla prwadzenia się modelu w zakrętach,na prostej,po szutrze i po asfalcie.Kąty pochylenia też są dla mnie istotne,szczególnie na nawierzchniach stałych.Można zyskać sporo przyczepności lub sporo stracić.Myśle,że to temat "rzeka".W końcu sposobów na ustawienie auta tyle,ilu kierowców do ich prowadzenia .Każdy ustawia swój wóz pod siebie i tego się trzymajmy. |
Masz racje!
Ja troche sie zle wyrazilem poniewaz "zbedny bajer" uwazam w tym momencie. Musze sie solidnie wjezdzic w auto, wtedy bede wiedzial co i jak i zaczne wprowadzac zmiany w katach
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
![Zobacz profil autora Zobacz profil autora](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/lang_polish/icon_profile.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/spacer.gif) |
|