Forum  Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Kyosho Fazer N /project/ Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Dasiek



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 121 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 22:56, 02 Mar 2008 Powrót do góry

Witajcie.

Czas zaprezentowac Wam pierwsza ewolucje mojego modelu projekt N1

Wiecej: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Puzzel



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 399 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krk / MS-AGH

PostWysłany: Pon 1:23, 03 Mar 2008 Powrót do góry

projekt konkretny Smile

prawdopodobnie jak go w końcu zobaczę to będę robił wszystko żeby go mieć Razz Już chcę... ale na tyle mam rozsądku w wydawaniu $$ że poczekam do końca wakacji :]

chętnie zobaczę jak to jeździ zakopane w błocie po dach Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bobek
Moderator


Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 290 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chrzanów

PostWysłany: Pon 9:52, 03 Mar 2008 Powrót do góry

Ja też chętnie zobacze tego rajdowego potwora w akcji Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
FrytzWRC
Administrator


Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 287 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bochnia

PostWysłany: Pon 14:52, 03 Mar 2008 Powrót do góry

Fajowy Smile Ile wyszedł narazie koszt modelu jeśli można wiedzieć ? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pablisito
Administrator


Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 334 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 20:51, 03 Mar 2008 Powrót do góry

Tu jest zestaw rtr: [link widoczny dla zalogowanych]
Model jak na spaline niedrogi.Nie licząc pracy i kosztów poniesionych przy modernizacji Smile

Dasiek jeszcze II bieg na dłuższe proste,regulacja kąta pochylenia kół i zbieżności,przydałby się filtr z mozliwością zabezpieczenia go przed zachlapaniem ale mysle,że kolejne evolucje i to przewidują.
Czekamy na dalsze szczegóły i postępy w pracach tunerskich Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pablisito dnia Pon 20:58, 03 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Dasiek



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 121 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 22:25, 03 Mar 2008 Powrót do góry

koszty sa znikome, poniewaz pakiet 6 V i serwa po 12 kg mialem. Niestety podczas docierki padlo mi serwo ko propo 13 kg 0,1 predkosci... Sad
Na skrecie mam teraz 10 kg 0,2 s a na gazie 7 kg, wszystko mialem po traggusie.
Koszty tuningu nie sa duze, poniewaz wszystko robie we wlasnym zakresie. Drazki w N2 rowniez sa z traggusa Smile

Co do dwu biegowej skrzyni: musze to przemyslec, watpie zebym zakupil ta konwersje, dlaczego? o tym niedlugo

Co do drazkow: tu tez duzo sie zastanawialem i narazie je odpuszczam poniewaz rajdy maja to do siebie, ze kazdy zakret jest inny (chyba, ze przejezdzamy drugi raz ten sam). Drazki i wszelkie tego typu ustawienia sa przydatne na torze, gdzie mamy kilka zakretow i musimy do nich dostosowac caly model. W rajdach jest inaczej i narazie uwazam ze wszelkie tego typu ustawienia to zbedny bajer.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pablisito
Administrator


Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 334 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 23:57, 03 Mar 2008 Powrót do góry

Dasiek napisał:


Co do dwu biegowej skrzyni: musze to przemyslec, watpie zebym zakupil ta konwersje, dlaczego? o tym niedlugo

Co do drazkow: tu tez duzo sie zastanawialem i narazie je odpuszczam poniewaz rajdy maja to do siebie, ze kazdy zakret jest inny (chyba, ze przejezdzamy drugi raz ten sam). Drazki i wszelkie tego typu ustawienia sa przydatne na torze, gdzie mamy kilka zakretow i musimy do nich dostosowac caly model. W rajdach jest inaczej i narazie uwazam ze wszelkie tego typu ustawienia to zbedny bajer.


Najważniejsze żeby modelem dobrze się jeździło,a bajery dla tych co je lubią Smile
Osobiście uważam,że zbieżność/rozbieżność ma duże znaczenie dla prwadzenia się modelu w zakrętach,na prostej,po szutrze i po asfalcie.Kąty pochylenia też są dla mnie istotne,szczególnie na nawierzchniach stałych.Można zyskać sporo przyczepności lub sporo stracić.Myśle,że to temat "rzeka".W końcu sposobów na ustawienie auta tyle,ilu kierowców do ich prowadzenia Very Happy .Każdy ustawia swój wóz pod siebie i tego się trzymajmy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dasiek



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 121 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 14:46, 04 Mar 2008 Powrót do góry

Pablisito napisał:
Dasiek napisał:


Co do dwu biegowej skrzyni: musze to przemyslec, watpie zebym zakupil ta konwersje, dlaczego? o tym niedlugo

Co do drazkow: tu tez duzo sie zastanawialem i narazie je odpuszczam poniewaz rajdy maja to do siebie, ze kazdy zakret jest inny (chyba, ze przejezdzamy drugi raz ten sam). Drazki i wszelkie tego typu ustawienia sa przydatne na torze, gdzie mamy kilka zakretow i musimy do nich dostosowac caly model. W rajdach jest inaczej i narazie uwazam ze wszelkie tego typu ustawienia to zbedny bajer.


Najważniejsze żeby modelem dobrze się jeździło,a bajery dla tych co je lubią Smile
Osobiście uważam,że zbieżność/rozbieżność ma duże znaczenie dla prwadzenia się modelu w zakrętach,na prostej,po szutrze i po asfalcie.Kąty pochylenia też są dla mnie istotne,szczególnie na nawierzchniach stałych.Można zyskać sporo przyczepności lub sporo stracić.Myśle,że to temat "rzeka".W końcu sposobów na ustawienie auta tyle,ilu kierowców do ich prowadzenia Very Happy .Każdy ustawia swój wóz pod siebie i tego się trzymajmy.


Masz racje!
Ja troche sie zle wyrazilem poniewaz "zbedny bajer" uwazam w tym momencie. Musze sie solidnie wjezdzic w auto, wtedy bede wiedzial co i jak i zaczne wprowadzac zmiany w katach Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)