Forum  Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Zużycie zębatek... Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
zbuffer



Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 21:41, 19 Maj 2008 Powrót do góry

Witam!
Mam pytanie do posiadaczy silników BL i mocnych silników szczotkowych.
Czy to normalne że po dosłownie kilku jazdach moja zębatka odbiorcza (właściwie koło zębate:P) ma wyciętą przez atak dróżkę?! Shocked
Czy może źle ustawiłem odległość kół zębatych od siebie? (mam płynną regulację)
Odbiór z delrinu a atak z alu.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Puzzel



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 399 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krk / MS-AGH

PostWysłany: Pon 21:46, 19 Maj 2008 Powrót do góry

u mnie przy silniku 14x2 atak 19T z alu został zmasakrowany przez plastikowy odbiór 61T po wyjeżdżeniu pakietu 4200mAh, ale tu się przyczyniły luzy w TTce


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pablisito
Administrator


Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 334 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 22:04, 19 Maj 2008 Powrót do góry

Możliwe,że zębatki są za luźno spasowane,a możliwe,że zębatki są za słabe.Ja mam SW w sprincie,wyjeździłem już ze 25-30 pakietow i zebatki sa jak nowe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zbuffer



Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 22:07, 19 Maj 2008 Powrót do góry

za luźno to na pewno nie bo dociskałem przez papierek jak się dało najmocniej i robiła się wyraźna harmonijka....
macie może jakieś sposoby na dobór odpowiedniej odległości między zębatkami?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pablisito
Administrator


Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 334 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 22:17, 19 Maj 2008 Powrót do góry

Hehe.
Ja zawsze ustawiam na oko.czasem zajmuje mi to nawet 10minut ale zawsze jest OK.
Skuteczność metody na papierek zależy od grubości papierka i modułu zębatek Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bugi



Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 8:12, 20 Maj 2008 Powrót do góry

zbuffer napisał:
za luźno to na pewno nie bo dociskałem przez papierek jak się dało najmocniej i robiła się wyraźna harmonijka....
macie może jakieś sposoby na dobór odpowiedniej odległości między zębatkami?


ja mam tak jak Paweł SW i NOvaka ss5800 i żuzycie żebatek jest min, prawie wcale sie nie zuzywaja, ustawiam również na oko, nie wierze w jakies papierki Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zbuffer



Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 10:56, 20 Maj 2008 Powrót do góry

no to chyba nie ma innej możliwości tylko źle ustawiłem zębatki:/
używacie jakichś smarów?

Proszę o wyjaśnienie jak na oko to ustawiacie!
Tzn. jaki mniej więcej ma być luz przy module 0.6..jak go badacie czy jest ok?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bugi



Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 10:58, 20 Maj 2008 Powrót do góry

adnych smarów, a na oko to jak trzymam zebatke odbiorcza to asak ma min luz...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zbuffer



Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 9:29, 21 Maj 2008 Powrót do góry

k$%^&...właśnie rozebrałem samochód żeby wymienić te koła zębate i odkryłem chyba przyczynę takiej sytuacji...
wał mojej mamby rusza się na boki i przy kręceniu wydaje takie stukanie!

nie pamiętam jak było na początku ale przecież wał nie może się ruszać na boki i nic na pewno nic nie stuka normalnie??? ale wolę się nie wygłupić dlatego pytam tych co mają czy to normalnie stuka czy wał jest sztywno i nie wydaje żadnych dźwięków przy kręceniu?;P

silnik sie nie przegrzał ani nie miał jak uszkodzić ale to chyba padnięte łożysko tak?
Rozumiem że bez problemu naprawią mi to na gwarancji? tylko holender potrwa to znowu półtora miesiąca i zapłacę za paczkę:/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pablisito
Administrator


Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 334 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 12:33, 21 Maj 2008 Powrót do góry

Ja mam Sidewindera.Wałek chodzi gładko i po cichu.
Powinni zrobić Ci to na wrarancji.Sprawdź dokładnie czy to tylko łożysko i czy nie uszkodził się rotor w srodku silnika.Jeżeli to tylko łozysko to chyba bardziej opłaci się wymiana łozyska samemu.Pamietaj,że musi to być dobrej jakości łożysko wysokoobrotowe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zbuffer



Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 14:57, 21 Maj 2008 Powrót do góry

nie no eksperymentować nie zamierzam dopóki jest na gwarancji...sprawdzałem przesyłkę i chyba nie będzie dramatu....jak wyślę listem priorytetowym to wyjdzie jakieś 15 zł za przesyłkę, a ze stanów jakieś $15. Zaoszczędziłem na cle i podatku przy kupnie to teraz 50 zł wydam na serwis:>
szkoda tylko że 1,5 miesiąca znowu będę czekał ...wrrrr.... dobrze że Sidewinder obsługuje szczotki to wymęczę blaszaka;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pablisito
Administrator


Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 334 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 18:22, 21 Maj 2008 Powrót do góry

Jak kupiłeś combo (regiel i silnik) to mogą chcieć obu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zbuffer



Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 0:52, 22 Maj 2008 Powrót do góry

Napiszę do nich maila z zapytaniem na wszelki wypadek ale wg mnie to nie powinno mieć znaczenia bo silnik nie jest specjalnie dla tego regulatora a regulator w żaden sposób się z nim technicznie nie wiąże. To dwa zupełnie samodzielne produkty i tylko cena ich razem jest niższa....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Evolter



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 7:49, 22 Maj 2008 Powrót do góry

To jest combo i tyle Razz Moze nie beda chciec, ale to ze sa osobnymi
dwoma produktami, to nic nie znaczy, kiedy razem tworza zestaw..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zbuffer



Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 21:18, 27 Maj 2008 Powrót do góry

Odpisali mi z USA z CC bo zapytałem na wszelki wypadek o to combo.
Napisali że silnik nie powinien być w takim stanie i że naprawią go na gwarancji jak im go tylko wyślę.

Poprosili o wysłanie samego silnika bez regulatora!!!
To tak dla innych jakby wysyłali kiedyśWink

Przesiadam się zatem z powrotem na blaszaka ale z Sidewinderem:D
Ciekawe ile pojeżdżę na LiPoly na którym mamba spokojnie ciągnęła przez 30 minut.....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)