Forum  Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 amortyzatory 1:10 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Evolter



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 0:58, 02 Cze 2008 Powrót do góry

Planuje zrobic moda w moim Asso RC18, a mianowicia chcialbym wepchnac
(i to chyba doslownie Wink ) do niego amorki z modelu 1:10. Niestety nie mam
zielonego pojecia jakich wymiarow powinny byc, dlatego chcialbym pozyczyc
jezeli ktos ma jakies wolne amorki, zebym mogl pomierzyc jak wypadna do
skali 1:18. Teoretycznie powinny byc dluzsze jak 55mm i krotsze od 65mm
w przypadku dluzszy, musi sie dac je skrocic np. przez wlozenie czegos do
srodka amorkow (jakies podkladki, o-ringi itp).

Jeszcze jedno, czy moze mi ktos cokolwiek powiedziec na temat tych
amortyzatorkow: [link widoczny dla zalogowanych], [link widoczny dla zalogowanych]? Z gory dzieki za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Puzzel



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 399 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krk / MS-AGH

PostWysłany: Pon 1:20, 02 Cze 2008 Powrót do góry

jak chcesz to mam luźne amorki z TT... 55mm jak się nie mylę, ale cierne badziewie Razz do testów w sumie wystarczy.

Co do Ansmannów to czytałem że jak za tą cenę sprawują się nieźle, aczkolwiek dużo o nich w necie nie ma. Sam się zastanawiałem bo niewiele ponad 70zł za 4szt nówek w przypadku długości 67mm to niezła cena.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Grzegorz Cabała



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 40 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zakopane

PostWysłany: Pon 12:04, 02 Cze 2008 Powrót do góry

Te amortyzatory anssmana.. słyszałem o nich tylko tyle, że są dobre, szczelne i nie przeciekają. Podobnież za tą cene godne polecenia. Planuje kupic nowe amortyzatory do TB. Jeżeli bedziesz chciał moge Ci odsprzedac moje MiniCVA z TB. (plastkikowe, olejowe, bardzodobre:P)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Evolter



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 13:45, 02 Cze 2008 Powrót do góry

Jezeli bede jakies kupowal to sadze, ze plastiki nie wystarcza Wink Dlatego wlasnie
kombinuje nad modyfikacja mojej osiemnastki - zbankrutuje na plastkikach :/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Grzegorz Cabała



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 40 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zakopane

PostWysłany: Pon 13:56, 02 Cze 2008 Powrót do góry

Hehe, a dlaczego planujesz wkładać amorki od 1:10? Razz Od mikrusa są za słabe? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Evolter



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 14:54, 02 Cze 2008 Powrót do góry

Sa naprawde dobre, ale nie przy moim stylu jazdy - BASH RULEZ!!! Very Happy
I mam nadzieje, ze od 10 beda lepiej tlumic, bo na standardach Asso
wyglada jak jakas zabka - tylko dac mu zielona bude Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Grzegorz Cabała



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 40 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zakopane

PostWysłany: Pon 18:52, 02 Cze 2008 Powrót do góry

Ale w standardzie masz olejowe czy jak to ładnie na allegro pisze przy modelach HBX "pneumatyczne"


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Evolter



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 20:50, 02 Cze 2008 Powrót do góry

Olejowe, niestety mimo wszystko kiepsko tlumia, tzn na asfalt czy tez ubite
tory off-road'owe i szuterek sa niezle... Jednak w ciezszym terenie zamiast
tlumic po przejechaniu kamyczka, wybijaja model przez co nie jest mozliwa
jazda w wybranym kierunku Razz Licze, ze takie amorki z 1:10 np. ansmanna
beda spelniac moje oczekiwania :] - budowa mi sie podoba, wygladaja na
wytrzymale - i oby nie tylko tak wygladaly, bo moje asso jest bezlitosne Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pablisito
Administrator


Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 334 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 10:32, 03 Cze 2008 Powrót do góry

Evolter napisał:
Olejowe, niestety mimo wszystko kiepsko tlumia, tzn na asfalt czy tez ubite
tory off-road'owe i szuterek sa niezle... Jednak w ciezszym terenie zamiast
tlumic po przejechaniu kamyczka, wybijaja model przez co nie jest mozliwa
jazda w wybranym kierunku Razz Licze, ze takie amorki z 1:10 np. ansmanna
beda spelniac moje oczekiwania :] - budowa mi sie podoba, wygladaja na
wytrzymale - i oby nie tylko tak wygladaly, bo moje asso jest bezlitosne Very Happy


Mogą byc tego dwa powody:
1. Zbyt twarda sprężyna,która nie pozwala na swobodą pracę amortyzatora podczas przejazdu przez przeszkodę,skutkiem czego jest wzbicie sie modelu w powietrze.
2. Zbyt gęsty olej lub mała ilość (lub średnica) dziurek w tłoku amortyzatora.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Evolter



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 12:28, 03 Cze 2008 Powrót do góry

Raczej ten 2 pkt. Olej uzywam dosc gesty - mimo to nie wiem czy zmiana oleju
duzo pomoze - narazie nie mam jak sprawdzic, a dziurki nie sa zbyt duze...
Dlatego chce 10, maja wieksza srednice cale amorki, wiec wydaje mi sie ze
beda duzo lepsze - pod wzgledem tlumienia i wytrzymalosc, oraz szczelnosci
bo moje jak je zaloze normalnie (nie do gory nogami Razz ) lubia sobie czasami
przecieknac.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Evolter dnia Wto 12:29, 03 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Pablisito
Administrator


Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 334 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 16:10, 03 Cze 2008 Powrót do góry

Zamiast wymieniać olej można powiększyć otworki albo wyminić na tłok o wiekszej ilosci dziurek.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Evolter



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 0:25, 04 Cze 2008 Powrót do góry

Jedynie moglbym probowac jakos na wlasna reke powiekszyc te dziurki, poniewaz
niestety nie ma tuningowych czesci do tych amorkow, jedynie aluminiowa obudowa
z regulacja kompresji sprezyn - zamiast podkladek, co wedlug mnie nie jest czyms,
na czym by mi tak bardzo zalezalo, za ta cene...

Ten pomysl z powiekszeniem dziurek brzmi nawet fajnie, i chyba go wyprubuje, bo
mam troche czesci po 'zuzytych' amorkach Razz Bede mial dzieki temu troche czasu,
na eksperymenty z amorki 1:10 - o ile to cos da Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)