Autor |
Wiadomość |
Shadow
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 20:09, 07 Cze 2008 |
|
zapodajcie mi jak możecie jakies linki do sklepow w pl z tym losi, bo bede miał ok 1200zł na cały model
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Grzegorz Cabała
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zakopane
|
Wysłany:
Sob 20:17, 07 Cze 2008 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
FrytzWRC
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bochnia
|
Wysłany:
Sob 20:20, 07 Cze 2008 |
|
O człowieku to prosze bardzo
Tu jest wersja KIT : [link widoczny dla zalogowanych]
A tu RTR : [link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pablisito
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Sob 21:37, 07 Cze 2008 |
|
Ładne.
Swoja drogą ciekawe jak uszczelnili pasek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
FrytzWRC
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bochnia
|
Wysłany:
Nie 10:55, 08 Cze 2008 |
|
Napewno trzeba też własnej ingerencji w uszczelnienie paska, ale to i tak jest już dużo
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bobek
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chrzanów
|
Wysłany:
Nie 13:29, 08 Cze 2008 |
|
I dlatego proponowałbym tc 4... bo jest na wałek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
FrytzWRC
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bochnia
|
Wysłany:
Nie 13:48, 08 Cze 2008 |
|
Tylko jak w wałek Ci wejdzie kamyk to pojechałeś ...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Puzzel
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krk / MS-AGH
|
Wysłany:
Nie 13:51, 08 Cze 2008 |
|
w wałek? a co mu szkodzi... trochę się może porysować, wyjmiesz kamyk i jazda... przy pasku jak coś się dostanie to po pasku i bez wydania $$ się nie da... niewspominając że przy pasku wystarczy dużo mniejszy kamień...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
FrytzWRC
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bochnia
|
Wysłany:
Nie 13:52, 08 Cze 2008 |
|
Tylko, że w Losi kamyk nie powinien wpaść Jedynie jakieś ziarenka piasku czy coś w tym stylu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bobek
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chrzanów
|
Wysłany:
Nie 14:00, 08 Cze 2008 |
|
tylko te ziarenka piasku też potrafią rozwalić pasek. Nie kłućmy sie co sie szybciej rozwali bo i tak każdy "wie lepiej". To czy pasek padnie szybciej zależy od kierowcy, jak zabezpieczy pasek to nic mu sie nie stanie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Shadow
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 14:38, 08 Cze 2008 |
|
Uszczelnienie to juz nir problem w TL ale powiem wam ze wersja RtR tego modelu jest całkiem nieźle wyposażona tzn nie wiem jakie ograniczenie ma ten regiel ale jak do ok 14 zwoi to nawet niexle.Jak narazie licytuje na ebayu włoskim tc4 zostało pare godzin cena narazie jak za tt wiec jak dobrze pojdzie to go wtedy doposarze w jakas bezszczotke za 500zł i apke za 300zł
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pablisito
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Nie 22:26, 08 Cze 2008 |
|
Paski w elektrykach sa bardzo delikatne,szczególnie przy mocniejszych silnikach narażone sa na szybsze zużycie.Wiem co mówie .Nie chodzi o stosunek siły motoru do wytrzymałości paska.Chodzi o to,ze przy słabym silniku łatwiej wyczuwalny jest opór jaki moze stawiać trący o pasek kamyk.Przy mocnych silnikach takie zmiany sa niemal niezauważalne,do momentu kompletnego zuzycia paska.Nie jeździłem xxx'em ale czerpiac z doświadczenia na moim "pasiaku" odradzam naped paskowy do rally.Wiele modeli sie do rally bardziej nadaje,choćby wspomniane Asso TC lub Kyosho TF.Oba mają wałek oraz podwozie wanienkowe,co znacznie ułatwia dopasowanie doń innerbody oraz podatne są na przeróbki.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Grzegorz Cabała
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zakopane
|
Wysłany:
Nie 22:33, 08 Cze 2008 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak przerobic TC4 do rally. Polecam artykuł.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pablisito
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Nie 22:38, 08 Cze 2008 |
|
Grzegorz Cabała napisał: |
http://losdesperados.waw.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=104&Itemid=60
Jak przerobic TC4 do rally. Polecam artykuł. |
Prawie kazdy on road potrzebuje takiego zabiegu.Fajnie opisany i zilustrowany proces "rallyzacji".
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Grzegorz Cabała
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zakopane
|
Wysłany:
Nie 23:04, 08 Cze 2008 |
|
Jedno pytanie.. u waz tez strona desperatow nie działa?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|